reklama

Zabudnuta...

4 roky su fuc... a co som ziskal? len stratil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

miloval som ju... 4 roky som zazival klamstvo, sklamanie, vyuzivanie, falosne nadeje.. teraz je to prec a ja sa tesim.. tesim sa z noveho dna.. este krajsieho ako bol predtym... tento je skutocny. nie falosny... cele roky ma vyuzivala, davala falosnu nadej len aby dostala co chcela.. ja som to nevidel. az teraz. otvorili sa mi oci a ja som uvidel celu tu hrozu ktoru som prezival posledne 4 roky a nazyval som ju "laskou". bola to laska. z mojej strany. aj laska moze prerast v nenavist. nedalo to na seba dlho cakat. strateny cas. kazdym dnom som dostal nejaku nadej. vsetko boli falosne. drzala ma len pri zivote aby som neumrel. hoci mi povedala ze ma nemiluje, stale davala nadej. kazdym usmevom, slovkom, spravanim... a ja som jej veril... robil som chybu a teraz to uz viem... chcel som aby to uz skoncilo.. aby som sa vyslobodil z toho bludneho kruhu nadeji a lasky. neslo to. bola tam nadej. teraz uz viem ze to nemalo vyznam. stratil som 4 roky ktore som mohol venovat svojim zalubam, rozvijat svoje technicke schopnosti a najst ozajstny poklad ktory mam teraz. mal som k nemu tak blizko.. ani som o tom nevedel.. stacilo sa spravne spytat osoby ktorej som bol blizky a ktora mi doverovala. ako som to len mohol tusit? bola tak blizko a predsa tak daleko. stacila jedina otazka a mohol som milovat skutocnu lasku, bez falosnych nadeji, bez vyuzivania, skromnu lasku, ktora sa dava pre dobro druheho. bojim sa vyslovit slovo DOKONALA.. lebo sa obavam ze naozaj taka je.. dokonala laska.. tu prezivam.. kazdy den... kazdou nocou... stratene 4 roky... odpustit? mozno raz... teraz nie.. nemam sil. zabudnut? NIKDY!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

JE ZABUDNUTA... uz sa nevrati...

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu