reklama

Nový článok - 1 new message

... ehm... halo? ... haloo... halo! ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Dovolali ste sa do odkazovej schranky.. " jaj to je ine...

takze po spravnosti:

"Doklikali ste sa do blogu Martina Straciaka. Po najdeni zaujimaveho clanku mi nechajte odkaz." ...

Co dodat na zaver... na uvod hadam uz len to ze diakritiku nebudem pouzivat... zatial nemam diabetes tak nemam dovod pouzivat ani dia-kritiku... ani ziadnu inu kritiku..

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu