reklama

Odpad

vonku je sychravo... hrdlo mi zviera neviditelna sila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

oci ma stipu ako keby som bol v prudkom studenom vetre po dlhom rozhorucenom dni... a pritom je vsade bezvetrie... prach pomaly sada v ohlusujucom hluku strojov... kazdy si hladi svojho aby spravil poriadne co ma a nevnima toho druheho.. miestami pocas nic nerobenia zdvihne hlavu a obzrie sa po hale ako to ide ostatnim.. ide im to... nic na mne nevidno... nohy sa mi podlamuju ako dvojhodinovemu telatu ktore sa nevie zorientovat v mieste kde sa prave nachadza... citim ako mi slabnu nohy.. robim tazke kroky ktorymi sa snazim spravit si svoju pracu... kracam z jedneho miesta na druhe... odnasam postupne vsetko co pride... robim to dobre.... stracam kontrolu.. ukladam viac ako je dovolene... obcas prestanem vnimat co robim a po chvilke zistim ze svoju pracu robim ako robot.. automaticky... sem tam privriem oci aby bolest ustupila aspon na sekundu.. v tom momente stracam rovnovahu a radsej ich hned otvaram aby som sa nezachytil a nespadol na tvrdu drevenu podlahu alebo sa nenapichol na jeden zo zeleznych stlpikov... neprestavam mysliet na to ako sa ma moja milovana osoba... v tichosti sa modlim k Bohu aby bol pri nej.. modlim sa pocas prace... ruky si robia co chcu... pustaju drevo na zem.. neudrzia ho... necitim nevladnost... nic ma neboli... oci slzia a vlhko okolo nich zachytava prach ktory sposobuje este vecsiu bolest... citim sa akoby som sa vznasal.... akoby som ani nechodil... necitim unavu ani bolest.. len potrebu spanku... stalo sa nieco necakane.. citim jej vonu.. vonu milovanej osoby ktora sa nezne priblizuje ku mne... a obchadza ma a ja citim mierny vanok jemnej vone okolo seba.. obzeram sa odkial to ide.. citim jej vonu.. citim jej parfem... som bezradny... chyba mi.... velmi... dufam ze je v poriadku a neprestavam sa za nu modlit... vona je cim dalej tym intenzivnejsia... zatvaram oci a ponaram sa do predstavy ze som pri nej... oci zatvaram a citim ako sa vsetky svaly uvolnuju... tma.. pocut iba chlapov co robia v tej istej hale ako ja... zobud sa, vstavaj, neumieraj, si este moc mlady... zobud sa... pomaly otvaram oci.... z ust sa mi derie slabe "co sa stalo?" bez vahania je mi dana odpoved.. "odpadol si"

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu