reklama

vikend s ...

Rano po nakupe sme sa vybrali na celodenny vylet do western city.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prisli sme pred branu kde sa predavali vstupenky. Vosli sme dnu a den plny prekvapeni sa prave zacal. Ja som tam uz sice predtym bol ale ona tam este nikdy nebola. Hned videla kone a rozbehla sa za nimi. V ruke digitalny fotak a zacala nim "lovit" vsetky zvierata. Bola nadsena. Nadsena z koni. Tieto zvierata ju vzdy vedeli fascinovat a privadzat do uzasu. Fotila vsetko co sa dalo fotit. Malby na stenach, drevene saloony, a vsetky predstavenia co sa diali pocas celeho dna. Scenkami z divokeho zapadu bola taka ohurena ze na to vsetko pozerala s otvorenymi ustami a obrovskym obdivom. Ked zacla rozpravat o tom akje to vsetko uzasne, drali sa mi von slzy. Slzy stastia. Pacilo sa jej tam a ja som bol stastny ze som ju tam mohol pozvat. celucicky den som pozoroval kazde jej nadsenie a uzas nad niecim novym co este v zivote nevidela. bola nadsena takmer z kazdeho detailu. nie. udrz sa. teraz nie. Kazdy keby videl to nadsenie v jej ociach by musel padnut na kolena a plakat od dojatia. Nikdy v zivote som nevidel tolku radost, stastie, nadsenie a uzas z tolkej krasy co v ten videla a zazila. Bolo to take uzasne ze uz som myslel ze od dojatia vyjdu prve slzy na povrch. nie. este nie. cely den sme stravili spolocne, obvivovali sme program, scenky a kaskaderske vykony. vecer sme zakoncili jazdou v strasidelnom vlaciku, ktory sa jej az tak nepacil ale sla tam koli mne. bola proste uzasna. vecer sme zakoncili v amfiteatri s ohnovou show, ktora bola taka uzasna ze vsetci odchadzali spokojny ze sa im dostalo to co naozaj od nazvu "ohnova show"ocakavali. Vratili sme sa domov a spolocne si lahli jeden vedla druheho. to co nasledovalo som necakal ani v tom najkrajsom sne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povedala: "takyto nadherny den som uz davno nezazila. Vlastne este som takyto skvely den vobec nezazila" tato veta ma dojala. teraz uz mozu vyjst slzy stastia na povrch...

Par foto:

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu