reklama

Plac

vonku pada sneh. tvar zmacaju trpke slzy. slzy zialu, ktore su plodom nehynucej lasky. na prvy pohlad by sa zdalo ze su to normalne slzy. su slane ako kazde ine. a predsa su niecim vynimocne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

pad slzy na zem sposobi ohlusujuci rachot v tichom tlkote mojho srdca. no laska sa nemeni. co to je laska ze aj napriek obrovskym uskaliam a problemom v zivote stoji neochvejne na svojich nohach? sem-tam sa mierne zakolise v silnom napore tazkosti a mohutnom zemetraseni. no hrdo stoji vysoko nad vsetkym a pysi sa svojou majestatnostou. na vsetko sa pozera zhora. aj ked pride zial a smutok jej usmev sa derie na povrch ako nadherny motyl zo skaredej kukly. ako aj zial a smutne zazitky v zivote zanechavaju zamracene tvare tak aj kukla motyla nevyzera na prvy pohlad vabivo. a predsa. oboje ukryvaju v sebe nadheru. laska a motyl. usmev ktory sa derie cez slzy. ten trpky usmev ktory dokaze povzbudit moje srdce aby neprestajne bilo. a ono sa pusti do pravidelnejsieho a ryzhlejsieho udierania ako doteraz. povzbudene laskou. povzbudene tym najkrajsim usmevom ktory nikto nedokaze napodobnit. len ona.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

laska ostava stale mohutne stat na pevnych zakladoch. jej slabe zakolisanie dava znamenie ze okolo sa deje nieco pekelne strasne a buri sa proti vsetkemu dobremu na svete. a ona si len tichucko stoji nad vsetkym a usmieva sa. ako sa moze usmievat ked vsetko je proti nej..? kto pozna odpoved?


moja laska sa snazi byt taka ista. ochotna podat pomocnu ruku s usmevom prave vtedy ked okolnosti idu proti vsetkemu peknemu a dobremu na svete. snazi sa byt tou nikdy neochvejnou a vzdy usmievajucou sa laskou. aj ked sa vsetko okolo ruca, najvyssie mury katedral padaju k zemi, moja laska sa snazi stat vo vsetkej svojej majestatnosti a davat najavo ze tu naozaj je. ze to nie je len mytus ktori si ludia vymysleli. ale ze je to naozaj ona, liecitelka ubolenych srdci, ktora objime milovanu osobu a poskytne pocit bezpecia. plac uticha. nie preto zeby vsetko zle pominulo. to zle sa este viac stupnuje. ale plac uticha lebo je tu laska. je tu so mnou, je tu s tebou, moja milovana... navzdy..

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu