reklama

Skusenosti s nakupovanim na ebay.com.

Raz som si povedal "ked uz mas ucet na paypal, co tak skusit ebay.com". Ako som povedal, tak som aj spravil. Zajdem na stranku ebay.com a registrujem sa..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcel by som vsak upozornit spekulantov, ze ebay mi neplati za reklamu. Pisem vlastne skusenosti: pozitivne aj negativne s nakupovanim na ebay.com.

Tak som sa registroval, len co kupit ako prve. Aby to nebolo drahe (ak mi to neposlu, nech nepridem o vela), a zaroven co aj vyuzijem. Tak som sa rozhodol kupit podlozku pod mys s motivom Alienware. Samozrejme nejde o original podlozku zmienovanej znacky. Tak som sa do toho pustil. Nemusel som drazit, vyuzil som ponuku predajcu "Buy it now". Zaplatil som a cakam. Schranku zaplavili 4 maily (vsetko automat) ze dakuju ze som si kupil to a to, dalsi ze platba prebehla ok, dalsi z paypal ze platba prebehla ok, a dalsi ze mi gratuluju ku kupe.. Koniec koncov, podlozky s motivom alienware uz mam 3 (ak niekto chce nech mi napise :) ) a zatial mi prislo vsetko tak ako som objednal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najprv spomeniem moje postrehy. Ak sa rozhodnete nakupovat na ebay.com, tak urcite kupujte len od ludi co maju hodnotenie nad 98% (niekto kupuje len od tych co maju >99%).

Dalej si URCITE pozrite feedback (odozvy inych kupujucich) na ten tovar, ktory sa chystate od dotycneho kupit. Alebo aspon podobny tovar, co uz niekto od dotycneho kupil pred vami. To vam dost pomoze pri rozhodovani sa ci kupit od toho alebo od toho. Napr. niekto posiela kvalitne mobily ale nekvalitne holiace strojceky. Skratka treba pozriet odozvu inych kupujucich na predavajuceho.

Netreba zabudat, ci vobec to co chcete, dotycny posiela na slovensko. V zozname produktov si mozte dat zobrazit podla ceny (cena+postovne) a vtedy vam vyskoci okno, kde zadate do ktorej krajiny. Tam uz vypise produkty aj s postovnym na slovensko. Ak neposiela tak to budu produkty niekde na konci (obvykle byva postovne ako "not specified").

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz moje pozitivne skusenosti pri konkretnych produktoch:

Model Ford Mustang 2009 Shelby GT500 (hotwheels) - nove, objednane z USA, original, zabalene prislo v kvalitnej tvrdej kartonovej skatulke (cca 7x7 cm). Prislo do tyzdna.

Podlozka pod mys Alienware (2 kusy) - nova, objednane z USA, zabalene v igelitovej "obalke" a podlozka bola este v zvlast sacku. Prislo do 2 tyzdnov.

Podlozka pod mys Alienware - nova, objednana z USA, zabalene ako predtym aj ked to bolo od ineho predajcu, kvalita bola OVELA lepsia ako u ineho predajcu, prisla za cca 2 tyzdne.

Opasok (bez pracky) - novy, objednany z Honk kongu, zabaleny v papierovej obalke vnutri s bublinkami, prisiel do 2 tyzdnov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Alcohol tester (privesok) - novy, Honk kong, papierova obalka (vnutri bublinkovy igelit), en navod, prislo za tyzden.

USB opticka mys - nova, Honk kong, papierova obalka (vnutri bublinky), prisla asi za tyzden, cena asi 70SK.

Privesky Wall-e (6 kusov) - nove, Honk kong, obalka ako predtym, asi za 2 tyzdne. vydrazil som za tretinovu cenu ako ponukal na predaj normalne.

Blackberry (mobil) - pouzivany, Kanada, obalka ako z honk kongu + vnutri mobil zabaleny este do jednej takej istej obalky. Mobil a nabijacka. Mobil nebol odblokovany. Cena asi 560 SK.

Teraz trochu negativne skusenosti.

Netgear router WGT624 - pouzivany, bez adaptera, USA, kartonova krabicka, cena asi 200SK.Tu bol problem s komunikaciou. Zaplatil som a predajca sa mi neozyval. Trochu som mal obavy ci posle ked je to za tak nizku cenu. po 2 tyzdnoch sa ozval, po dalsich 2 tyzdnoch ho poslal. Takze nakoniec to dopadlo dobre aj ked to nejaky cas trvalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Screen protector 15,4" - novy, honk kong, velka obalka, vnutri obalka z tvrdeho papiera a nalepene dva male kusy kartonu aby sa to neprehlo. Zial, v rohoch ohnute takze sa to neda hned dat na monitor. Treba to najprv pod knihami vyrovnat nejaky cas. Navyse je ochranna folia miestami poskrabana tak dufam ze to nebude az k tomu screen protectoru.

Na ebay.com som nakupil dalsie veci (klucenky, privesky, screen protectory, prislusenstvo k mobilom, nalepky na auto atd) a nemozem si vobec stazovat. Predajcovia sa snazia poradit a pomoct a komunikovat s kupujucimi. Daktori poskytuju aj zaruku.

Momentalne mam objednany novy telefon BlackBerry 8110 titanium z USA. Problem nastal na colnici v BA. Musel som poslat hocijaky doklad o zaplateni (poslal som vypis z paypal uctu) resp. o hodnote tovaru ci to nepresahuje hodnotu zasielok, ktore sa musia preclit. Teraz cakam ze ci mi to poslu dobierkou alebo nie.

Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze sa viac oplati kupit rovnaky produkt od predajcu z USA ako z honk kongu. Tu kvalitu tam poznat. Hoci pri podlozke alienware sa mi potrvdil opak.

Ak by ste mali nejake otazky, kludne ma kontaktujte, rad pomozem a poradim.

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu