reklama

09 - Stop

Stoj. Zastav sa. Zastav sa aspon ty, ked uz cas nestopnes. Pozri sa cez plece na nasledky svojich davnych rozhodnuti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Venuj si chvilku ticha a pokoja. Nech je to chvila ticha ako spomienka pre padnute ciele, ako smutocna chvila pre zle rozhodnutia a ako pocta pre tie spravne rozhodnutia. Nasledky ta dobiehaju a nebezpecne sa dostavaju do ciela pred tebou s obrovskym naskokom. Tvoje ja v paralelnom svete ti podava pomocnu ruku v nadeji, ze sa jej chopis. No skor, nez sa za nou natiahnes, pohlti ju privalova vlna sebeckosti. Kvapka nadeje v mori spomienok. Rozhodnutia, ktore si ucinil boli krute, jednoduche ale aj dolezite. V ktorom okamihu zivota - v ktorom rozhodnuti - tkvie moja podstata? Bezhlave nahananie vedomosti alebo upenlive zobranie o almuznu, ktora ti zabezpeci teplo a strechu nad hlavou. Teraz sa vsetko straca v zabudnuti a ostre pazury buducnosti sa zaryvaju do prijemnych dni pritomnosti. "Kedysi" uz nie je a "mozne" sa stava nedosiahnutelnym. Stracam sa v labyrinte jasnych svetiel, ktoreho vychodiskom je temnota. Som slepy alebo je ta tma, ktoru vidim, naozaj realita? Vsade okolo ciha ciernota a ja uz neviem ci je to burka dnesnych dni alebo svetly zajtrajsok. Marne hladam odpoved a hlas casu len nevladne mlci.

Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu