reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

reklama

Krestanske

09 - Stop

Martin Stračiak

09 - Stop

Stoj. Zastav sa. Zastav sa aspon ty, ked uz cas nestopnes. Pozri sa cez plece na nasledky svojich davnych rozhodnuti.

  • 18. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 32x
  • 0
08 - Zlodej dusi

Martin Stračiak

08 - Zlodej dusi

Je krasna julova noc. Sedim na terase domu a teply zavan vzduchu naznacuje, ze letna noc je v plnom prude.

  • 14. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 74x
  • 1
07 - Plac

Martin Stračiak

07 - Plac

Novorodeniatko place, pretoze mu chyba prostredie v ktorom bolo doteraz. Utechou mu je laskavy dotyk jeho matky, ktory naznacuje ze je v bezpeci.

  • 6. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 30x
  • 0
06 - Peklo sa uz zacalo

Martin Stračiak

06 - Peklo sa uz zacalo

Vtrhol k nam a zacal vsetko plienit akoby mu tu vsetko patrilo. Na co len siahol, to rozbil a znicil. Rincanie crepin padajucich na sklenenu podlahu pripominalo taky rev, ktory vam stiahne hrdlo a zacnete sa bat o holy zivot.

  • 29. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 130x
  • 1
05 - Zakulisie rozhodnutia

Martin Stračiak

05 - Zakulisie rozhodnutia

Po strastiplnej ceste za uspechom prisla necakana prilezitost. Dlho som sa snazil byt uspesny, nieco spolocne dosiahnut. Dosiahnut nedosiahnutelne, uspiet v nemoznom, ziskat neziskatelne. Podarilo sa. Uspel som.

  • 22. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 51x
  • 0
reklama
04 - Zradca

Martin Stračiak

04 - Zradca

Zradil som. A nie je to ani tak davno, co som ho sklamal a dokonca aj zradil. A predsa mi sef odpustil. Vdaka Bohu!

  • 17. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 82x
  • 0
03 - Boj

Martin Stračiak

03 - Boj

Den 24. Boje stale pokracuju. nikdy nie je iste, ktora strana vyhra. Ci hriech, zlo, nenavist, klamstvo alebo dobro, pokoj, vecny zivot.

  • 7. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 46x
  • 0
02 - Zmysel

Martin Stračiak

02 - Zmysel

Mysliet si, ze som tak pochopeny. Ze su vsetci nakloneni na moju stranu. A pritom som uplne sam, bezbranny, ktokolvek moze na mna utocit a strach z prehry zmrazuje az do poslednej kosti.

  • 28. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 57x
  • 0
01 - Novy zaciatok

Martin Stračiak

01 - Novy zaciatok

Sklucujuci pocit drzi v zajati moju mysel. Ked si uvedomenie opakovaneho zaciatku vyvola pochybnosti o samotnej podstate bytia a moznosti niekedy dosiahnut koniec snazenia sa o zmierenie a pokoj.

  • 22. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 77x
  • 0
Sputany

Martin Stračiak

Sputany

sputany v hriechu...

  • 15. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 440x
  • 1
reklama
Most

Martin Stračiak

Most

Spolu sedeli vonku a nosy mali cervene od jemneho mrazu. Jesen uz pomaly koncila.

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 433x
  • 1
... aj mna, aj teba ...

Martin Stračiak

... aj mna, aj teba ...

Mal som priateľku.

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 024x
  • 3
Mysel...

Martin Stračiak

Mysel...

myslienka... rychlejsia ako blesk...

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 528x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu