reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Stračiak

Martin Stračiak

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som to ja lebo "ja" mi rozumie Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNe-zaradeneKrestanskeMoja laska k ...Ne-zmyselne

reklama

Moja laska k ...

Zastava casu

Martin Stračiak

Zastava casu

navonok pokojne sedim a zamyslam sa nad niecim dolezitym. no vnutri vladne nepokoj a moje svedomie sa zmieta v neustalom pocite ze mi nieco chyba.

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Plac

Martin Stračiak

Plac

vonku pada sneh. tvar zmacaju trpke slzy. slzy zialu, ktore su plodom nehynucej lasky. na prvy pohlad by sa zdalo ze su to normalne slzy. su slane ako kazde ine. a predsa su niecim vynimocne.

  • 27. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Je to ako sen...

Martin Stračiak

Je to ako sen...

je to ako sen...

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
vikend s ...

Martin Stračiak

vikend s ...

Rano po nakupe sme sa vybrali na celodenny vylet do western city.

  • 2. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
... ked pride laska ...

Martin Stračiak

... ked pride laska ...

- ahoj - ahoj - co budes robit poobede? - idem vonku na bicykli. - tak nikam nechod. bud doma. - preco? co potrebujes? - nic, potom uvidis len bud doma. - ja idem az o tretej. - no neviem ci to stihneme dovtedy ale hadam hej. ja sa ti este ozvem. - no dobre. tak sa zatial maj pekne. - pa.

  • 19. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Bude to naozaj tak...

Martin Stračiak

Bude to naozaj tak...

Bude to tak, ako keď sa istý človek chystal na cestu.

  • 17. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vyznanie...

Martin Stračiak

Vyznanie...

neviem kto mi dal viac...

  • 1. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu